dilluns, 25 de juny de 2018

El Gremi de la Fusta entra al CIESC

A principis de juny es va publicar al Diari digital de Sabadell, la incorporació novament al CIESC del Gremi de la fusta de Sabadell i Comarca.

El Consell Intersectorial d’Empresaris de Sabadell i Comarca (CIESC) es va crear l’any 1978 per defensar de forma conjunta els interessos empresarials de les associacions membres, en el seu moment sobretot les dues històriques patronals sabadellenques, el Gremi de Fabricants (tèxtil) i el Centre Metal·lúrgic (metall).

Al peu de la foto podem veure al presidente del Gremi de la fusta de Sabadell i Comarca, Albert Serret
i al president del Consell Intersectorial empresaris de Sabadell i Comarca (CIESC) Blai Costa.

Etiquetes: ,

La nostra adreça

Entrades recents

Segueix-nos per email