dijous, 3 d’agost de 2017

Nou President del Gremi de la Fusta de Sabadell i Comarca

El passat divendres 21 de juliol de 2017 el Sr. Albert Serret pren possesió del càrrec de president del Gremi de la Fusta de Sabadell i Comarca en susbstitució de Carles Montesinos que continua a la junta com a vicepresident.

El dia anterior, dijous 20 de juliol es va fer la foto de la trobada del president del Grem, Sr. Albert Serret Taixá,i amb el regidor d’empresa de l’ajuntament, Sr. Eduard Navarro, acompanyat pel Sr. Josep Mª Matencio, director del Vapor Llonch.

Varen parlar dels possibles acords, convenis i serveis que es podrien portar a terme entre les parts, en favor de l’economia local, del sector, els empresaris i persones en atur, formades al Vapor Llonch, en cursets de formació bonificada, quedant molt patent la voluntat de tots per dur a terme les accions realitzables i les actuals, com ara, la setmana de la fusta i el concurs, que fem cada any.

Etiquetes: , ,

La nostra adreça

Entrades recents

Segueix-nos per email